{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته؟ ار نظر من که درسته :)

درسته؟ ار نظر من که درسته :)
دیدگاه ها (۲)

بله عزیزم، بزار بره گم شه. هیچ کس ارزش اشکاتو نداره گلم :).

مهم نیست وضعیتمون چیه، من دارم از زندگیم لذت میبرم :).

گفتم من میترکونم نگفتم بزنین منو بترکونین😂😂

همیشههههههههههه🤝

یکم انگیزشی ببینید حالتون عوض شه..🤡👍🏻

ار

اجل ار بیا🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط