{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم با کسی که دوسش داره اینطوری باید حرف بزنه😜

آدم با کسی که دوسش داره اینطوری باید حرف بزنه😜
دیدگاه ها (۰)

خردادیا عزیزم تولدتون مبارک

کلیپ بسیارزیبا تقدیم عزیزان

این اهنگ زیبا بفرست برای اونی که دوستش داری

سال1404

من دارم خوشگله ولی دردسر داره چون هرچی ادم کوفت میکنه باید م...

خدایا من این همه ادم کشتم بعد باید اینطوری پس بدم که اینارو ...

حرف که زیاده ولی مهم اینکه کی داره جلوت حرف بزنه؟😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط