{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفاً‌ ریسک نکنید و مراقب باشید !!

لطفاً‌ ریسک نکنید و مراقب باشید !!
دیدگاه ها (۱)

خیلی خوب میشد ..

قشنگه ..«شد شد، نشد نشد ولش کن»اگر می‌تونستیم این عبارت روتو...

خب باید بگم که اماحانام شروع شد احتمالا تا اخر خرداد عاف باش...

منافقین بین ما زندگی می کنند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط