{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا انقد زود قضاوت میکنین؟ 😀

چرا انقد زود قضاوت میکنین؟ 😀
دیدگاه ها (۲)

عواااا منم که آبانیمم🎀👈🏻👉🏻

پس من چرا هردوتاشونمم؟✅🗡

ولشون کن داپوش🗿🤡

دارم کم کم روانی تر میشم🎀😃

تهمت نزنیم با آبروی کسی بازی نکنبم

پس نه زود اعتماد کنیدو نه زود قضاوت

زود قضاوت نکنیم🤣🤣🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط