{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکنش یکENFP

واکنش یکENFP

کیا تایپ شون ENFP هست؟؟
من هستم...
دیدگاه ها (۲۲)

ایییییی خداااا تو چرا نمردی با ظربه اون سیب"اصکی ممنوع"

بعل دیگه کوک اومده مشهد پیش من"اصکی ممنوع"

بامن برقص..."اصکی ممنوع"

منم طرز نگاهم اینطوری میشه"اصکی ممنوع"

منو رفیق کیا تایپ شون رفیق منه؟

من ENFP هستم آنقدر خوشم میاد از تایپ شخصیته خودم شما چی هستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط