{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی وقتایی هم ک باهام سرد بود نمیفروختمش به اتیش بعضیا🚬💔

ولی وقتایی هم ک باهام سرد بود نمیفروختمش به اتیش بعضیا🚬💔
دیدگاه ها (۶)

خنده ها درد شدن🚬💔

دلتنگی معنی نداره درد داره🚬💔

وقتی دلت میگیره تازه میفهمی هیشکیو نداری🚬💔

هیچوقت فراموشم نکن حتی اگه دلت واسم تنگ نشد🚬💔

مهربونیمو با ضعفم اشتباه نگیر سرد بشم خودتم اتیش بزنی گرم نم...

لطفا باهام سرد باششش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط