{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#بگم خوب ک دس من نی

ناخواسته دختر ب دنیا اومدم 💔🥀
دیدگاه ها (۰)

#گفتم‌#اذیتم#نکنین#...

#MOOD

#تنها

مام ازینا

خوب سلام من تازه اومدم ویسگون و بگم که یه رمان گوه از موریار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط