{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخشیدن لطفی است که به خودت میکنی نه به دیگران...🙃

بخشیدن لطفی است که به خودت میکنی نه به دیگران...🙃








#بخشیدن#لطف#مهربانی#دیگران#افراد#جامعه#دیالوگ_کده
دیدگاه ها (۲)

خدا به تلاش پاسخ میده😎 ...

بهترین نصیحتی که میتونی بشنوی🫠 ...

تو از شکست نمیترسی🤝 ...

اینو ۲بار بخون😎 #گریه#خنده#بر...

شما هرگز نمی دانید که در زندگی خصوصی افراد چه می گذرد. علیرغ...

تو باشرافتی اگر؛آبروی دیگران را مانند آبروی خودت محترم بدانی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط