{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@x-n-a-r-g-e-s-x

به نام خدا دوست دارم نقطه ته قلبم..😗💕:
دیدگاه ها (۱۱)

ܢܚ݅ــܢ̣ߺ ܢ̣ـࡐ‌ב ܢܚ݅ـܩـ؏ ܢ̣ـࡐ‌ב ܩـࡍ߭ ܢ̣ـࡐ‌בܩ ࡐ‌ ܫ̇ܩܢ ܢܚ݅ــܢ̣...

نمیدونم چرا هروقت این دیدم خندم گرفته 😂😂😂😂🤷‍♂️🤦‍♂️

@x-n-a-r-g-e-s-x

T E H R A N 📌

R o n a l d os u i

@محفل?@S @R @N @A @A @Y @H @B(گوظباقیااا منم مخفل زدوم بیاین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط