{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی... کاش نمیمرد

دیدگاه ها (۱۱)

گریه ای که کردم برای مردن این دوتا :(

سولی... چرا.... رفتی...... دلمون برات تنگ شده....

عالیی

💢کاش نمیمرد کپی ممنوع

ای کاش واقعا اینطوری باشهاز یه طرفه خوبه از یه طرف نه اونطور...

کاهش نمیمرد عشقمم 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط