{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقدر خوب باشيد

انقدر خوب باشيد
كه آدما به خودتون حسودي نكنن
به كسي كه شما رو داره حسودي كنن!!!
دیدگاه ها (۰)

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

کوچولوی منمعرفی:ا.ت:دختر بانمک.آیدله و عضو هشتم بی تی اس.مهر...

ریل ترین جنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط