{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهربون باشیم...؛❤️‍🩹

مهربون باشیم...؛❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

خسته شدم ،خیلی ...؛🥺🥀

الهی که شود هرآنچه تو خواهی...؛🫡

عمری دلم گرفت و کسی جز خودم نبود ؛❤️‍🩹

زندگی رو زیاد جدی نگیر ...؛🫡

باهم مهربون باشیم🖤

مهربون باشیم با خودمون😊☺️

مخلوقات خدا همه عزیزند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط