{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم جیغ میخواد کاش میشد یه جای بودم که هیچ کسی نباشه کلی

دلم جیغ میخواد کاش میشد یه جای بودم که هیچ کسی نباشه کلی جیغ میزدم
دیدگاه ها (۶)

بگین کدوم رو انتخاب میکردین؟

کاش میشد برای یه ساعت هم که شده اینجا بودم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط