{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو این مورد فک کنم کسای زیادی به باباهاشون رفتن🤷🏻‍♀️😂

تو این مورد فک کنم کسای زیادی به باباهاشون رفتن🤷🏻‍♀️😂
دیدگاه ها (۴)

عزیزم زود زود بگذر😊🎀🔪

نمیخوامممم

وفتی تو مهمونی میخوای با خواهرت غیبت کنی:😭😂

من هشتمم اما فک کنم هفتم از ماتریکس خارج شده 😂🚶🏻‍♀️کلاس چندم...

من ENFPبودم مشتی...فک کنم تغییرم زیادی بود...

ذات مهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط