{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما بالاتر از سیاهی رو تو بچگی دیدیم 🖤

ما بالاتر از سیاهی رو تو بچگی دیدیم 🖤
دیدگاه ها (۶)

بالاتر از سیاهی که رنگی نیست🖤🙂

سالهاست که این نظر و عقیده ی منه. یه زمان میگفتیم در مملکت آ...

الگوم تو بچگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط