{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدرود!

بدرود!
تو اِی زخمی ترین پــــ🕊ــــرواز من:)
دیدگاه ها (۰)

Kam Harf

Heyfe Man Bood

گذشته رو نمیشه برگردوند؛ ولی هر جوری شده برگرد(:

فکـر میکردمفراموشت کردم تموم؛

#شاداماد_آسمانی

بدرود ای زیبا :)))

اون روز برام مثل بقیه ای😔🎀 #ادیت #فوتبال #نیمار #تکست #بدرود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط