{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدتی بود حس میکردم که دلت یه جا اسیره

مدتی بود حس میکردم که دلت یه جا اسیره
🥲🥀🖤🚶‍♀️
دیدگاه ها (۰)

من بدون تو ساعت و ثانیه هام درده🖤❤️‍🩹🤒😓

💔💔

💔🥲🥀

یه کاری کن که میتونی 🖤🥀

violin 🎻 یه مدتی ویالون کار میکردم ☕🎻

عجیبه ولی 😂با هر حرفی که می‌زداید خوشحال تر میشدمآخه یه مدتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط