https://khamenei.ir/
https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=49990
خداوند در هیچ جای قرآن [(و همین طور در احادیث و روایاتی که از پیامبران و امامان و معصومین بیان شده)نگفته که به کافران یا مذاهبی که هیچ گونه منشاء الهی(مربوط به قبل از بعثت پیامبر عظیم شأن اسلام (رسول خدا) و {غدیر خم} امامت حضرت علی علیه السلام که حجت خدا و امیر المؤمنین (ولی و وصی خدا) و همین طور بدعت هایی که بعد از بعثت پیامبر عظیم شأن اسلام(رسول خدا) و {غدیر خم} حضرت امام علی علیهالسلام که حجت خدا و امیر المؤمنین (ولی و وصی خدا) به وجود آمد) نگفته احسان و نیکی کنیم. و معنی و مفهوم عدالت در کلام خدا (قرآن کلام الهی که توسط جبرئیل بر رسول اکرم صلوات الله علیه( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و عهد العدائکم اجمعین یا رب العالمین) وحی شده) و پیامبران که خاتم آن ها حضرت محمد صلوات الله علیه و ادامه و دنبال کننده راه خدا بعد از آن حضرت،حضرت امام علی علیه السلام که حجت خدا و امیرالمؤمنین (ولی و وصی خدا) و بعد از ایشان ۱۰ امام مظلوم و غریب ما تا ۱۲ همی که همان حضرت مهدی موعود علی السلام که سلام و درود خدا بر او وخاندان پاک مطهرش باد که حی وحاضر است به معنی این است که در انجام دستورات الهی بر طبق قرآن که مفسران قرآن فرستاده های خدا( که همان انتخاب شده ها و برگزیده های الهی که خاتم پیامبران حضرت محمد(اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم و عهد العدائکم اجمعین یا رب العالمین) وآغازگر امامان از حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام تا ۱۲ همین امام هستند) به هیچ عنوان سازش که هیچ چه برسد به احسان و نیکویی کردن به کفار و کسانی که بالا ذکر شد نه تنها نیامده بلکه نهی هم شده«غیر الهی هم که اصلا کاملا معلومه و نیاز به توضیح نداره و قرآن که کلام وحی الهیست کاملاً بیان کرده که حکمشون چیه»
خداوند در هیچ جای قرآن [(و همین طور در احادیث و روایاتی که از پیامبران و امامان و معصومین بیان شده)نگفته که به کافران یا مذاهبی که هیچ گونه منشاء الهی(مربوط به قبل از بعثت پیامبر عظیم شأن اسلام (رسول خدا) و {غدیر خم} امامت حضرت علی علیه السلام که حجت خدا و امیر المؤمنین (ولی و وصی خدا) و همین طور بدعت هایی که بعد از بعثت پیامبر عظیم شأن اسلام(رسول خدا) و {غدیر خم} حضرت امام علی علیهالسلام که حجت خدا و امیر المؤمنین (ولی و وصی خدا) به وجود آمد) نگفته احسان و نیکی کنیم. و معنی و مفهوم عدالت در کلام خدا (قرآن کلام الهی که توسط جبرئیل بر رسول اکرم صلوات الله علیه( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و عهد العدائکم اجمعین یا رب العالمین) وحی شده) و پیامبران که خاتم آن ها حضرت محمد صلوات الله علیه و ادامه و دنبال کننده راه خدا بعد از آن حضرت،حضرت امام علی علیه السلام که حجت خدا و امیرالمؤمنین (ولی و وصی خدا) و بعد از ایشان ۱۰ امام مظلوم و غریب ما تا ۱۲ همی که همان حضرت مهدی موعود علی السلام که سلام و درود خدا بر او وخاندان پاک مطهرش باد که حی وحاضر است به معنی این است که در انجام دستورات الهی بر طبق قرآن که مفسران قرآن فرستاده های خدا( که همان انتخاب شده ها و برگزیده های الهی که خاتم پیامبران حضرت محمد(اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم و عهد العدائکم اجمعین یا رب العالمین) وآغازگر امامان از حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام تا ۱۲ همین امام هستند) به هیچ عنوان سازش که هیچ چه برسد به احسان و نیکویی کردن به کفار و کسانی که بالا ذکر شد نه تنها نیامده بلکه نهی هم شده«غیر الهی هم که اصلا کاملا معلومه و نیاز به توضیح نداره و قرآن که کلام وحی الهیست کاملاً بیان کرده که حکمشون چیه»
۱.۴k
۰۸ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.