{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه خوب ه،همه رو میخام، ولی معامله من با خداست نه با آد

همیشه خوب ه،همه رو میخام، ولی معامله من با خداست نه با آدما،شبتون آروم،بهترینا نصیبتون،فداتون:)♡
دیدگاه ها (۰)

حقیقت رو همیشه ادما تو شوخی بهتون میگن🤡💔

ازم پرسید چرا با اینکه به ادما خوبی میکنی و بدی می بینی بازم...

زیباست حتما ببینید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط