{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درگیر برادرتم

درگیر برادرتم
دیدگاه ها (۰)

وااااو

جو بایدن کلا سعیشو کرد

مخ تهیونگی و نزنیدپسل /دختل بدی نباشید

فقط اونجا ک گفت ارمی.

.......

درگیر باشیددرگیر درس، کار، هنر.درگیر هر چیزی به جز انسان ها....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط