{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه اهنگام نبودن......

اگه اهنگام نبودن......
من هم نبودم.......
دیدگاه ها (۳)

از کسی که باعث شد چشمام به حالت آخری تبدیل بشه متنفرم......

دلم می خواد برگردم به اون زمان.......چطور میخوای تظاهر کنی م...

هعیییی.......

معتقدم ناجی منی :)

اهنگام...++++#اهنگ

وضعیت ربط اهنگام به هم:

اگه نبودن من نمیتونستم زنگی کنم ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط