{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرم تهیونگ و شوگا بیشتر شبیه لیوای هستن.نظر شما چیست؟😐💔

بنظرم تهیونگ و شوگا بیشتر شبیه لیوای هستن.نظر شما چیست؟😐💔🔪
دیدگاه ها (۷)

شوگا به زور داشت جلو خندشو میگرفت😂😂😐💔

جیمین🥵💦💦

جین صداش خیلی قشنگه🥺🤧

وای خدا این دقیقا خانواده ماست😂🥺

صدا پیشه های اتک(ناموصا دوبلور لیوای حنجره طلاییه بنظرم)

به نطر من دنیز بیشتر شبیه جهانه تا بوران نظر شما چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط