{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی به امیدتو نه به امید خلق روزگار🤲🤲🤲🤲

الهی به امیدتو نه به امید خلق روزگار🤲🤲🤲🤲
دیدگاه ها (۰)

شماکدوماهین ؟؟من اردیبهشتم

سلام برشهیدان چهارشنبه های شهدایی#

تو اوج ناامیدی مادره که بهت امید میده پس با کارات امیدتو ناا...

*'امیدتو از دست نده امید تنها دارییه آدمه پر امید باش مث هوپ...

الهی بشکنه دست روزگار ک ساخت فاصله هارو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط