{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنر+ نقاشی.......

هنر+ نقاشی.......
.
.
.
دیدگاه ها (۱۲)

اینم از این ساشا خانوم😂😂😂............

پسرم رین چقدر زیباست🥹🥹🥹🥹🫂🕊️🕊️.........

ولی من چیز زیادی نمی‌خواستم:))))).........

من همه دوستامو به یه اندازه دوست دارم ولی.......

نقاشی روی بوم #هنر #نقاشی #قلم #آبرنگ

نقاشیتکنیک : اکولین#نقاشی #طراحی #هنر #اکسپلور

نقاشی با پاستل#هنری #هنر #نقاشی #نقاشی-با-پاستل #مداد-شمعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط