{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میخونم بداهه

من میخونم بداهه
دیدگاه ها (۰)

گذشتم ازهمه این ادمای دور ورم

امیرتتلو🫶

ما که این حرفارو نداریم:)

میگیره از تو سرم درد🖤🚶‍♀️

وقتی فکر میکنم الان مثل جنی دارم میخونم طوری که میخونم

بداهه نوازی

مم از اون جای که در سناریو نویسی به شدت خیلی خیلی تازه کارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط