{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سطح میم:بسیاررررر سخت

سطح میم:بسیاررررر سخت
دیدگاه ها (۶)

خودمم

تیاممم و درساااا

گاوی اگه تو کامنتا فوش کشش نکنی... به احترام فردوسی حداقل لا...

سطح میم خیلی بالاست😂😂

هیچ وقت نزاشتم خانواده ی دوستام بفهمن که من کی هستمدر زهن او...

سطح اعتمادد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط