{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر حجمش مجبور شدم کیفیت کم کنم 🗣️

بخاطر حجمش مجبور شدم کیفیت کم کنم 🗣️
چطور شد
دیدگاه ها (۱۷)

ادیت مانگایی بعد از هزاران سال چطورع ؟

هعی،اخرین ادیت تابستون وقتمو بازم تلف کردم

ادیت جهت فان 🗣️

منم از اینامجبور شدم اهنگارو کوتاه کنم تا حجمش کمتر بشه وگرن...

شاهکار هر دو عالم (خخخ)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط