{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرگاه تونستی تنها زندگی کنی و از همه چیز لذت ببری یعنی کا

هرگاه تونستی تنها زندگی کنی و از همه چیز لذت ببری یعنی کامل شدی!
دیدگاه ها (۹)

شما کدومی😂

دسر از این خوش طعم تر نداریم😋😘مواد لازم: ۴ لیوان شیرنصف لیوا...

سلام به همگی

زندگی لحظه ایی شروع میشه که با تنهایی هات لذت ببری

.......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط