{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟

چرا؟
خیلی خوشحالی الان ادمی درست کردی که هرشب با گریه های بی دليل میخوابه؟..
دیدگاه ها (۳)

خیلییی زیاد'

ببخشيد ولی هیچکی اون نميشه..

اهنگای لانا..در برابرشون ناتوانم

اسم اهنگ؟دیروز خیلی فعاليت نداشتم ببخشیدد جایی بودم

خیلی وقته نبودم الان اومدم با خوشحالی تون این کلیب فالو کنید...

الان که فکر میکنم منم خیلی "گریه ، کردم

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط