خواهر گرامی، دخترا هم پسر بالای دو متر میخوان که نداریم.
خواهر گرامی، دخترا هم پسر بالای دو متر میخوان که نداریم. پسر قد بلند نباشه میگن کنسله. درآمد و وضع زندگی عالی نداشته باشه، کنسله. خونه برای خودش نباشه کنسله
🤔🤔🤔
🤔🤔🤔
- ۲.۹k
- ۰۲ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط