{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جانم جانم به صدای نوکرات ،به دلهای مبتلات...😭🖤🥀

جانم جانم به صدای نوکرات ،به دلهای مبتلات...😭🖤🥀
#حضرت_ابوالفضل| #مجید_بنی_فاطمه| #استوری
دیدگاه ها (۰)

آقای ما قرار است بعد از سالها برای همیشه از تهران برود.....🥀...

🖤التماس دعا🖤

رخ زیبا ابوالفضل

به یاد همه‌ی رفتگان ...از نوکرات معلومه، توی سرا سر داشتنبا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط