{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

vkook

ایدل منه ها ارمی های زیبا
و باید بگم که ایدل من نیست ها بلکه عشق منه!!!
🦋🌺🌼🌸🌷🌹🥀💐🍁🌻✨✨
دیدگاه ها (۱۰)

BTS

ارمی تا ابد

BTS

BTS

تقدیم به ارمی های عزیز😂ارمی نیست که شرکت اسید سازی هست😂😂

・。ܟܿآܠܘ نآیߺون ⋆⑅˚₊────── · · ୨୧ · · ──────┊         ┊      ...

با تشکر از تمام فالور های گلم که این همه حمایت کردن من باید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط