{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی نداره ....

حرفی نداره ....
#شوگا
دیدگاه ها (۲)

من امادم با یه سم دیگه😂😂

کیپاپم رفت تو عصر جدید و ما نرفتیم😂

حرفی نداره ام...

اونجا که میخوای یه حرفی بزنیبعد با خودت میگی نتیجه که نداره،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط