{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابایی خیلی زود رفتی

بابایی خیلی زود رفتی
بابایی من دارم نابود میشم بدون تو😭😭
دیدگاه ها (۲)

کاش میگفتم چقدر دوست دارم کاش میگفتم بدون تو نمیتونم 😭😭😭

راست میگه 😂😂مرسی که فالو میکنید 💕

فکر کنم دیگه باید جنازمو ببینی تا باور کنی 💔

بیا دیگه 😢❤️‌(M💋)مرسی که فالو میکنید 💕#نوشته#عاشقانه#عاشقانه...

دارم نابود میشم

خیلی داره زود به زود هفته‌ها میگذره و من بیشتر هیچکاری نمیکن...

💔😔خیلی زود رفتی بابا💔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط