{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلمو قدم قدم زدم به نامت..

دلمو قدم قدم زدم به نامت..
دیدگاه ها (۰)

صداش با این آهنگ>>>

POV:تو عاشق لبخندش شدی

زشت ترین و زیبا ترین آرمی

توسینهی من یه قلبه...

دلمو زدم به نامتhttps://wisgoon.com/fattttta

تموم این کوچه هارو قدم زدم با یادت🥲

سهمم از وصل تو کم نیستهمین دیشب بودروی یک کاغذ تَر بوسه زدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط