{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم داد و بیداد فروردینی هستم

خودم داد و بیداد فروردینی هستم
دیدگاه ها (۰)

خیلی بده

اخه کدوم عنی به بی تی اس میگه گی تی از

موافقم

محمدددددددد فروردینی😭🍓#سه_تفنگدار #محمد_افشار

دلتنگ خودم هستم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط