{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم بودم این کار رو میکردم🫐🍇🍆

منم بودم این کار رو میکردم🫐🍇🍆
دیدگاه ها (۴)

خنگ عالم🤪🤪

کیا اینجورین ؟🤔🤔

من چطور جمعه رو بگذرونم😭😭😭

اگه کیدرامری بگو معنیش یعنی چی 😌😌

اگه من این کار رو میکردم وقتی بچه بودم کارتون خواب میشدم... ...

منم همیشه به این فکر میکردم که رفیقام بیان برینن رو سنگ قبرم...

کوک و تهیونگ این پست دنسرا رو لایک کردند و کامنت گذاشتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط