{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکته کرد بدبخت😂😂

سکته کرد بدبخت😂😂
دیدگاه ها (۵)

راست میگه

من که نفهمیدم

سم نیست اسید

بدبخت بفهمه من چجور میخندم سکته میکنه😂😂😂😂

بدبخت سکته کردد🥲🤣لایک کنین شینگیلی نانای های منننندوستون دار...

خپتلسشزرانونبصثرمکابسز ادمین سکته کرد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط