{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم این اهنگ رو دوست نداشتم ولی با صدای کوکی و ته یه

من خودم این اهنگ رو دوست نداشتم ولی با صدای کوکی و ته یه چیز دیگه‌ای
دیدگاه ها (۴)

ریمیکس این اهنگ خداس!!!!!!

حق به توان هزاررررر🤌

حق نی؟

ولی کاور این ویدیو خیلی قشنگه♡

این آهنگ با صدای ته و کوک و حتی تکی با صدای کوکی خیلی قشنگه🥹

وایییی ولی اهنگ قلبم رو تکراره با صدای جونگ کوک یه چیز دیگه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط