{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ کجای این دنیا قشنگه؟ - اونجایی که تو هستی!

دیدگاه ها (۰)

۸ سال جنگ به خاطر ناموس و در آخر...💔🖤

کجای دنیا؟؟😭💔#اغتشاش

تو که هستی، دنیا آروم‌تر می‌شه…

کجای جهان را تنگ می کردیم؟من و تو اگر کنار هم می ماندیم...!و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط