{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما به دوست نداشته شدن دیگه عادت کردیم از بس همه رو دوست د

ما به دوست نداشته شدن دیگه عادت کردیم از بس همه رو دوست داشتیم ولی کسی دوست مون نداشت 😔🥀
دیدگاه ها (۰)

دیگه به نبود اینترنت عادت کردیم (وصل بشه هم فرقی نداره)

بزار غصه مون رو بخوریم دیگه😂

مدل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط