{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مود من هروقت کسی بهم میگه می خوای ازدواج کنی

مود من هروقت کسی بهم میگه می خوای ازدواج کنی
دیدگاه ها (۳)

من نمی‌دونم چرا هروقت که ناراحتم اصبانیم خشهالم همیشه کیدرام...

خدایا این ترکییه ها چقدر با درکن مثل خوانواده ها ما نیستن🤲☹️

پروفایل ستی اگر پروفایل ستی می خوای بهم بگید عزیزانم💜

درسا❤️چهار ماه تعطیل می خوای چه کار کنی ؟

سوال پست:به ازدواج فکر می کنی؟جواب خودم:نه اصلاا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط