{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای اونجاش که وینی نباتو کرد تو چایی عالی بود😂😂😂

وای اونجاش که وینی نباتو کرد تو چایی عالی بود😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

خداییش زود نگذشت؟...🍃🕊💖

این چرا اینقدر منعههههههه؟😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭🤣😭🤣😭🤣

چقد دارک‌ه 😂😂🤌🏻#دارک

فقط اونجاش ک لعجه مشهدی رو حذف کرد😂😂

وای وقتی آرایشش رو پاک کرد عالی بود🤣🤣🤣🤣🧡🍷

وای وای عالی بود🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط