{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینقدری که واسه این گریه کردم برای زندگی واقعیم گریه نکرد

اینقدری که واسه این گریه کردم برای زندگی واقعیم گریه نکردم🥲.....
دیدگاه ها (۰)

:)))))

یعنی ممکنه فصل جدیدش بیاد؟🥲🥲🥲

با این تفاوت که پایان داستان دیگه ال رو نداشتیم....

من واسه این قسمت خیلی گریه کردم😭😭

من نقاشی نکردمرسما واسه داداشمون حرمسرا رسم کردم🗿

جوری که برای این مانهوا ذوق کردم برای هیچی ذوق نکردم :)💃✨🔥💖🪄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط