{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد با آخرین برف بکشمش😂👍

دلم میخواد با آخرین برف بکشمش😂👍
دیدگاه ها (۹)

حتی اگه حرف هم بزنم حضورم حس نمیشه::

بازگشت صمیمت های از بین رفته؟وجود نداره

منو میگه هاااا😅✨️🎀

وایی اینو😂

با تموم وجودم دلم میخواد برگردم بچگی🥺یادش بخیر چقد حال میداد...

ولی ای کاش دویی وحشی نمیشد چون دلم نمی خواست بکشمش🥲🥲🥲

هیراد جاکسین رفته شمال Hiradjakcn

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط