{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂نخادت جونتم بدی براش به چشمش نمیایی

🙂نخادت جونتم بدی براش به چشمش نمیایی
دیدگاه ها (۰)

تو ک رفتی خاطراتتم میبردی دیگه.

فصلا عوض شدتو برنگشتی

بعد سیاهی ک رنگی نیست ما بعد سیاهی رو تو بچگی دیدیم.

چقدر کشکی کشکی با آدمایی که حاضر بودی جونتم براشون بدی غریبه...

بیشتر از جونتم دوسش داری:)😭🖤سعیددددمریممممتاسیان+++

نمیایی و شهر من بدون عشق، تاریک است)"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط