{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دلتنگتونم

خیلی دلتنگتونم
دیدگاه ها (۵)

یکی : این پسر چی داره که انقدر توستش داری .من : این پسر چیزی...

تهکوک

اگه ولم کنن همین جوری می دوئم تا برسم بهش

سلامم خوشگلای من با بدبختی تونستم یدقه بیام..‌.انقدری دلتنگت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط