{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه کانائه زنده میموند

اگه کانائه زنده میموند
خیلی بهتر میشد🥹
دیدگاه ها (۱)

خوشمان امد

درخواستی از ورلایندو پست بعدی هم از ورلاین هست

درخواستی از کانائهدو پست بعدی هم از کانائه هست

ای کاش واقعا همین طور بودد:>>>

ولی اگه زنده میموند داستان خیلی فرق میکرد...

پاشا واقعا عاشق پینار بود 🥹💘اگه پینار زنده میموند حتما زندگی...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط