{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی دیگه ازش خوشم میاد

ولی زدم کشتمش ببخشید کانا فقط یه بچه بود
دیدگاه ها (۱)

اوکی سو

اوکی

اوکی ادم مزخرفیه ولی نمیدونم چرا

چرا ادیت از جو نیست:(

#پری #part10+چطور ' چون خیلی باهم خوبن + نه بابا اونا فقط دو...

تنها شخصی که تو فوتبال ازش خوشم میاد :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط