{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولدمه فردا

تولدمه فردا
ولی از تولد خوشم نمیاد
.
.
چی کار کنم
دیدگاه ها (۱۴)

پارهههههه شدم

نمیدونم چرا از مون کار یونگ خوشم نمیاد😶

ازش خوشم نمیاد نمی‌دونم چرا ولی فکر کنم تو پوزش بد چوری ریدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط